יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

תרסיס דיאטה

תרסיס דיאטה

האם גם את רוצה לעשות דיאטה והפעם באמת להוריד 8 עד 15 ק"ג תוך זמן קצר? אם כן, אז דיאטת ד"ר סימאונס זאת השיטה הנבחרת בארץ ובמדינות רבות בעולם שמאפשרת להשיג בדיוק את זה. אך לפני שנגיע לנושא של תרסיס דיאטה, בואי נראה מהי השיטה.

זאת שיטה שתוך 40 יום מאפשרת לפתוח מאגרי שומן שהיו נעולים עד כה ולשרוף כ- 500 גרם בממוצע כל יום. התוצאה הזאת מושגת על ידי לקיחת חומר בעל פעולת HCG עם תפריט דיאטה מאוד מדויק שפותח במהלך 16 שנות ניסויים קליניים על ידי ד"ר סימאונס.

ד"ר סימאונס היה רופא אנדוקרינולוג - מומחה למערכת הורמונלית, שעבד בקליניקה פרטית וטיפל באנשים עם בעיית השמנת יתר. הוא טען שהשמנה זאת מחלה שנובעת מפעילות לא תקנית של מערכת חילו החומרים בגוף. הוא אומר, שכל אדם שסובל מהשמנה אפילו של כמה קילוגרמים ושלא מצליח להוריד אותם בקלות עם דיאטה רגילה, סובל מהמחלה הזאת.

והוא פיתח פתרון אחיד שעובד על כל אדם ללא תלות במין, גיל או מצב בריאותי. הפתרון הזה קיבל שם דיאטת ד"ר סימאונס או דיאטת HCG. אבל מהו תרסיס דיאטה שאנשים מדברים עליו?

תרסיס דיאטה - מה הקשר?

בזמנו ד"ר סימאונס השתמש בזריקה של כמות קטנה מאוד של HCG - הורמון ההיריון. החומר הזה - הוא זה שאחראי על פתיחת מאגרי שומן ושמאפשר לגוף לאכול את השומן במקום אוכל רגיל.

בארץ, טבעון ביוטק - מפעל מורשה משרד הבריאות, פיתח תחליף צמחי ל HCG על בסיס אצות ים עם אלכוהול. אנשים רבים מאוד מדווחים שכאשר עושים תהליך ההרזיה של ד"ר סימאונס עם תרסיס דיאטה זה - התוצאות טובות מאוד.

ביוליט - כדורונים מתוקים - הפתרון הקרוב ביותר לפרוטוקול של ד"ר סימאונס

היום אני הכי ממליצה על כדורונים מתוקים בשם ביוליט, תוצרת אירופה, בעלי הפעולה הקרובה ביותר של HCG ללא נוכחות הורמון עצמו כלל. האפקט מושג על ידי העתקה אנרגו אינפורמטיבית של HCG על כדורונים מתוקים מתחליף סוכר טבעי. התוצאה - פעולה של כמות מדויקת של HCG מועתקת על הכדורונים על ידי מכשיר חכם וה HCG עצמו אפילו לא נוגע בכדורונים עצמם.

ביוליט נבחן ומבדק על מאות אנשים וכולם מדווחים על התוצאה הטובה ביותר והקרובה ביותר מה שמתאר ד"ר סימאונס בעבודה שלו.

תרסיס דיאטה

בואי ללמוד איך לרזות עד 15 קג תוך 40 יום
ללא סכנה לבריאות רעב או ספורט -
ולקבל גוף מושלם ללא שומן וצלוליטיס

>>> קבלי גישה מיידית למדריך כאן <<<

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה