יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

תרסיס הרזיה

תרסיס הרזיה

אם את מחפשת תרסיס הרזיה, רוב הסיכויים שאת מתעניינת בתרסיס אצות ים של טבעון ביוטק שמלווה את הדיאטה של דר' סימאונס - שיטת הרזיה מהירה ביותר שמאפשרת ללא סכנה לבריאות להוריד עד 15 ק"ג תוך 40 יום.

אני רוצה מיד להבדיל בין שני דברים כאן בנוגע לנושא של תרסיס הרזיה.

הראשון - תהליך הרזיה מהיר של דר סימאונס, אותו הוא פיתח במהלך 40 שנות מחקר קליני ובזמנו, בתור רופא אנדוקרינולוג, הוא נתן זריקה של הורמון ההיריון HCG בכמות מזערית שמספיקה כדי לתת גישה לשומן נעול של הגוף. כאשר מלווים את נוכחות HCG עם דיאטה דלת קלוריות מדויקת ביותר, מתרחשת ירידה מהירה במשקל כיוון שהגוף אוכל את השומן שהשתחרר. מהשומן הגוף מקבל 1500 עד 4000 קלוריות ביום והדיאטה רק משלימה את החסר. לכן אין רעב, אין חולשה, את נראית נהדר במהלך כל התהליך ואת יורדת כ- 500 גרם בממוצע כל יום!

תרסיס הרזיה של טבעון ביוטק

דבר שני, היום בארץ, מפעל מורשה משרד הבריאות, טבעון ביוטק, מייצר תרסיס הרזיה של אצות ים על בסיס אלכוהול ומים בלבד. אין בו HCG עצמו כלל ונמצא שהוא עדיין תומך בתהליך ההרזיה של ד"ר סימאונס.

כמו כן, אני אישית ניסיתי על עצמי וגם יודעת הרבה מאוד אנשים שעשו את הדיאטה עם כדורונים מתוקים בשם ביוליט, שהם העתק אנרגו אינפורמטיבי של HCG - שיטת העתקת סגולות חומרים המתקדמת ביותר שמאפשרת לקבל את הפעולה הרצויה על כדורונים ללא נוכחות של חומר המקור כלל. באופן הזה את מקבלת את האפקט הקרוב ביותר למה שד"ר סימאונס הכתיב, ללא תחליפים צמחיים וגם ללא נוכחות הורמון עצמו.

בשני המקרים עליך להיצמד לכל 4 השלבים של תהליך ההרזיה המדויק כמו לייזר של ד"ר סימאונס כדי לקבל את התוצאות המובטחות.

תרסיס הרזיה

בואי ללמוד איך לרזות עד 15 קג תוך 40 יום
 ללא סכנה לבריאות רעב או ספורט -
ולקבל גוף מושלם ללא שומן וצלוליטיס

>>> קבלי גישה מיידית למדריך כאן <<<

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה