יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

תרסיס hcg

תרסיס hcg


כיום בארץ מאוד נפוצה דיאטת דר' סימאונס שמכונה גם דיאטת HCG. המאמר הזה מדבר על התפקיד של תרסיס hcg בדיאטה הזאת. אני רוצה לעזור להבחין בין תרסיס hcg לבין הדיאטה עצמה כי אלה הם שני דברים שלא תמיד הולכים ביחד. בואי נבהיר.

דיאטת דר' סימאונס עם תרסיס hcg

דר' סימאונס בחצי השני של המאה הקודמת פיתח תהליך הרזיה מהיר ומדויק שנקרא כיום דיאטת דר' סימאונס. החלק המרכזי בדיאטה היה HCG - הורמון של אישה בהריון. דר' סימאונס בעודו רופא אנדוקרינולוג, מומחה להורמונים, גילה שכאשר החומר הזה נמצא בגוף, כל המאגרים של שומן שהיו נעולים ולא נגישים עד כה, נפתחים. מרגע זה הגוף יכול לאכול 1500 עד 4000 קלוריות ליום משומן בלבד. דיאטה משלימה של 500 קלוריות רק מבטיחה שהגוף לא ייכנס למגננה אם יראה ששום אוכל לא מגיע מבחוץ.

כיום בארץ מיוצר תרסיס hcg על ידי טבעון ביוטק, מפעל לתוספי מזון מורשה משרד הבריאות. בתרסיס הזה יש אצות ים על בסיס מים ואלכוהול בלבד. בדיקות של מעבדת משרד הבריאות הוכיחו שהוא לא מכיל את ההורמון עצמו. יחד עם זאת, אלפי אנשים מדווחים שאכן התרסיס נותן את הפעולה של hcg כאשר משתמשים בו במקביל לדיאטת דר' סימאונס ותפריט של 500 קלוריות ליום. כלומר - אין רעב וחולשה והמשקל יורד באופן תקין כ-500 גרם ליום.

כדורונים מתוקים עם העתק HCG ללא נוכחות הורמון

בנוסף, פותח בשנה האחרונה תחליף המתקדם ביותר להורמון האנושי שנקרא ביוליט - כדורונים מתוקים מתחליף סוכר טבעי שעליו מועתק בתהליך העתקה אנגרו אינפורמטיבי האפקט של HCG. התוצאה - כדורונים מתוקים עם פעולת HCG הכי קרוב להנחיות של דר' סימאונס ללא נוכחות הורמון בכלל!

KEYWORD

בואי ללמוד איך לרזות עד 15 קג תוך 40 יום
ללא סכנה לבריאות רעב או ספורט -
ולקבל גוף מושלם ללא שומן וצלוליטיס

>>> קבלי גישה מיידית למדריך כאן <<<

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה