יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

תרסיס סימונס מקורי

תרסיס סימונס מקורי


רשומה זאת באה לענות על השאלה - מהו תרסיס סימונס מקורי?

התשובה לשאלה בנושא של תרסיס סימונס מקורי מורכבת משני חלקים.

מיהו סימונס?

  • סימונס זהו שם לועזי של רופא שפיתח את שיטת ההרזיה המהירה שנקראת דיאטת דר' סימאונס. דרך אגב, באנגלית שמו Dr. Samuel Simeons.
  • דר' סימאונס עבד בקליניקה פרטית ברומא בחצי השני של המאה הקודמת ושם הוא פיתח במהלך 40 שנה את תהליך ההרזיה המדויק שלו.
  • בתקופתו הוא השתמש בזריקות של כמות מזערית של הורמון ההיריון HCG. אנשים היו באים כל בוקר ומקבלים זריקה של ההורמון. ואז ממשיכים את היום תוך הקפדה על תפריט מדויק של הדיאטה.

מה זה התרסיס?

  • בארץ ניתן לרכשו תרסיס של היצרן הישראלי טבעון ביוטק שמדמה את פעולת HCG אך מורכב ממים, אלכוהול ואצות ים. הוא מותר לשימוש לפי כל חוקי משרד הבריאות.
  • ניתן כמו כן לרכוש כדורונים מתוקים על בסיס תחליף סוכר שעליו הועברה פעולת HCG עם שיטת העתקה סגולות חומרים שנקראית העתקה אנרגו אינפורמטיבית. זהו הפתרון המתקדם ביותר שקיים כיום בעולם שמאפשר לקבל את הסגולות של חומר המקור, HCG במקרה שלנו, ללא נוכחות כימית שלו. החומר שאני מכירה והשתמשתי באופן אישי - זהו ביוליט שמיוצר בחו"ל ומיובא לארץ באופן אישי לכל לקוח שרוצה לעשות את התהליך כמה שיותר קרוב לאיך שהוא פותח על ידי דר' סימאונס.

אז מה זה תרסיס סימונס מקורי?

כמסקנה, אין דבר כזה תרסיס סימונס מקורי, אלא קיימת שיטת הרזיה מקורית של דר' סימאונס שהיא מדויקת מאוד ואם עושים אותה לפי הספר, נותנת תמיד את התוצאות המובטחות - ירידה במשקל של 8 עד 15 ק"ג תוך 40 יום בלבד. וכדי ללמד את הגוף לשמור על המשקל שהושג בהמשך החיים, עושים את השלב החשוב ביותר של התהליך שפותח על ידי דר' סימאונס - שלב השמירה שנמשך 3 שבועות לאחר הדיאטה עצמה. במהלכו הגוף מתרגל למשקל החדש ולא נוטה לחזור למשקל הקודם שלך.

התרסיס המקורי מבחינתנו - זהו התרסיס של טבעון ביוטק שהיה הראשון מסוגו בארץ שנותן את פעולת HCG בעזרת תחליף צמחי של אצות ים על בסיס אלכוהול.

תרסיס סימונס מקורי

בואי ללמוד איך לרזות עד 15 קג תוך 40 יום
 ללא סכנה לבריאות רעב או ספורט -
ולקבל גוף מושלם ללא שומן וצלוליטיס

>>> קבלי גישה מיידית למדריך כאן <<<