יום ראשון, 24 במרץ 2013

השמנת יתר – זאת מחלה עם חילוף החומרים שלך שחייבים לטפל בה בדחיפות

דר' סימאונס היה רופא שהקדיש את חייו במחקר ומציאת פתרון אחיד, מהיר ומלא למחלת ההשמנה. הוא זה שפיתוח את דיאטת HCG שידועה גם בשם דיאטת סימונס. במקור הוא היה אנדוקרינולוג – מומחה בתחום של מערכות הורמונליות ותהליכי חילוף החומרים, שעבד בקליניקה פרטית ברומא ששם הוא טיפל באנשים עם משקל עודף או מצבורי שומן בגוף ששום דיאטה או ספורט לא עזרו לטפל בהם.

הוא התייחס להשמנה בתור תקלה במנגנוני שליטה על חילוף החומרים – כל אותם התהליכים שמחליטים מה קורה למזון מרגע שהוא נכנס לפה שלך ועד שהוא יוצא, אם בכלל, בסוף תהליכי העיכול.

אחרי 40 שנות מחקר וחיפוש אחרי הסיבות האמיתיות של השמנת יתר, דר' סימאונס כתב ספר שהיה מיועד לרופאים ולפציינטים כאחד, בשם "Pounds & Inches: A New Approach to Obesity" או בעברית "פאונדים ואינצ'ים – גישה חדשה להשמנת יתר" שתוכלי לעיין בו במלואו בו באתר שלנו.

הספר מתחיל עם טענה חזקה:

"…obesity in all its many forms is due to an abnormal functioning of some part of the body and that every ounce of abnormally accumulated fat is always the result of the same disorder of certain regulatory mechanisms. Persons suffering from this particular disorder will get fat regardless of whether they eat excessively, normally or less than normal…

…In all these cases a loss of weight brought about by dieting, treatments with thyroid, appetite-reducing drugs, laxatives, violent exercise, massage, baths, etc., is only temporaryand will be rapidly regained as soon as the reducing regimen is relaxed. The reason is simply that none of these measures corrects the basic disorder…"

זאת הסיבה שכל פעם שאני שומעת "אני אשב על ירקות וקוטג'" אני מבינה שהאדם שאומר זאת לא מודע שיש לו מצבורי שומן לא בגלל שהוא אוכל יותר מדי, למרות שזה אכן משפיע על קצב הצטברות השומן, אלא בגלל שהגוף שלך לא מסוגל לעכל אפילו כמות סבירה של קלוריות שנכנסות פנימה! ושום תזונה נכונה או ספורט רצחני כעת לא יפתרו זאת. דיאטה רגילה וספורט בשלב זה ייתנו פתרון זמני בלבד שהרבה פעמים יהיה על חשבון בריאותך!

מאמני כושר לא אוהבים לספר לך שעם ספורט מאומץ, קודם כל הגוף משחרר מים ואז צובר אותם בחזרה בגלל פעילות שרירים, לאחר מכן, במהלך פעילות ספורטיבית מאומצת, כדי לקבל אנרגיה במיידית, הגוף שורף שומנים טובים שמגינים על האיברים שלך וכן שרירים לא פעילים, מסיבה פשוטה שמקורות החלבון האלה הם הרבה יותר זמינים מאשר אותם שקי שומן שאת רוצה להיפתר מהם. אם אי פעם תהית למה את עושה 3 פעמים בשבוע שעתיים של ספינינג והבטן עדיין לא יורדת בצורה מספקת – הנה לך התשובה!

להמשך קריאת המאמר נא ללחוץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה